Tuesday, June 20, 2006

the one about ACdisini- Linda (Qada')

hee... its been a while since i last posted.. hmm.. nak ambik tempoh bertenang jap.. hee.. hormon tak stabil.. hee.. di samping ngan keadaan opis ku yg udah huru-hara bagai diserang kingkong mata 6... sebarang crime scene investigation terpaksolah ditanggohkan dahulu... tp kojo sosial den totap jalan.. heee...

memandangkan gue amat jeles yg tahap gaban kepada sesapa yg nengok ACDisini 6- Hans Isaac.. so, dgn azam.. oppss.. bukan AZAM 4U2C.. hee.. gue pun menumpukan & memusatkan kembali semangat gue utk berjuang bersama ACDisini... bukannya apa.. masa tuh kan tgh cuti sekolah.. n keluarga gue semuanya berada disini.. so, sebarang aktiviti sosial pun dibekukan.. (ampun!!! hee... andai kata ada siblings ku membacanya.. hee).. tp.. mmg tak puas hatilah nengok kt umah masa tuh.. dhlah opening Hans buat mg best.. dpt plak cenderahati from him... ya Tuhan.. dimanakah keadilan?? hee..

walaupun miss his show.. nih kira tebus balik lah nih.. hee

ACdisini 7 - memandang show skang mula at 9.30pm.. so by 9pm baru gue sampai Astro..
Mr President n Blogger Glams dh berdiri tegak kt ruang legar.. ampun ya!! hee.. owhhh.. disebabkan nak control ayu, konon... gue pun terlepas Que... owwhh.. bukan Queue.. tp Que Haidar.. takper.. suatu masa akan ku paparazzikan dirimu jua.. haaa... as usual.. dimulai dgn catwalk yg begitu memberahikan.. haa.. oleh the man himself, AC.. then, introduction of de Gorengs (oowhhh.. chobib.. bilalah gue nak menyenap gambo bersama loe ini..).. then CMP makes his entrance.. he.. kali nih his gossips..hmmm... menimbulkan banyak persoalan.. esp.. ianya boleh disangkut paut dgn kes yg begitu hangat masa kini... wallahualam.. gue tak berani nak ckp banyak.. kang tak pasal2 dpt dosa free.. pastu Cabaran AC.. huh?? kalau cabaran cenggini, gue pun terror!! sepak bola dlm guni.. betul ker??.. apa2lah.. pastu sesi baca tajuk akhbar.. gue pun dah tak hengat dah pasal apa.. n acara kemuncaknya??? semestinya de guest artist - Linda TypeR.. oppsss... hee.. she's so petite n looks fragile!! kecik banget!! n of coz, pretty.. was fond of her.. maklomlah, dibesarkan dgn crita2 lakonan she n her significant others, kan.. but i still dont get it, why most manusia yg diinterviewed by AC, only knows her after Elite.. ntahapa2ntah.. adakah rakyat mesia nih tak peka n sensitip kpd pesekitaran... dah lupa ingatan... ntahlah.. gue pun org mesia gak.. kang tetiba terkono batang hidung gue yg cute ini kang.. hee.. isu mengenai Mr World ngan Diana pun diutarakan gak.. cita pasal Kefli... & isu hangat : pengesahan percintaan Linda ngan Syed Aiman.. hencem gak si Aiman nih.. cam South American nyer actor pun ada gak.. apa2 pun.. semoga korang nih dipertemukan jodoh.. AMIN..

sesi yg HARUS..

pastu..... peristiwa yg paling mmg tidak akan dilupakan oleh gue.. haaaa... sejurus slps sesi senep menyenep.. kitaorg pun beredarlah dr studio 2 tersebut.. kalau ada rezeki.. nak gak mengejar si chobib.. malangnya.. chobib sudah beredar ke parkir.. dr jauh kelihatan dirinya di sebelah keta ntah.. & alang2 melebelkan diri ini paparazzi.. konon.. suka hatilah gue nak melilau & memanjangkan leher, menjengok mana2 studio kan.. tiba...tiba.... (bebudak yg masih skolah lg, sila jgn ikut cara gue menulis.. gue nak bikin suspen jer.. hee)... gue ternampak satu board nih.. ngan nomor2.. mcm pernah ku lihat jer.. tp dimana yer?? pastu, gue ternampak seseorg... owwhh!! baru gue tau!!! dgn penuh persoalan dimuka, gue bertanya," nih durian runtuh, kan??"... hee.. maka jwpnnya adalah.. yes, nih set DURIAN RUNTUH!!!!! dan yg gue nampak td adalah... FARISH.. one of durian runtuh's host!!! owhhh.. comeynya!!!! nasib loe adik2 lagi.. opsss.. jgn salah paham ek.. hee... apalagik kami... HARUS diserbu set ittew!!!!... farish yg memula cm tercengang2 jer ngan kami2.. last2 jd over plak.. haaa... siap boleh pelawa durian kt kitaorg.. ha... bukan durian betullah.. heee.. owhhh... mlm yg tidak dpt kulupakan.. haaa....

mari..mari..mari...... saper nak doyan..

p/s: genti kog pk "apa ke berong nyer loe nih.. asik heee..haaaa..heeee.... cam org mabok todi...".. sbnrnya... ntahlah.. hee.. sbb arinih dok berkepit ngn minahapam kot... haaaa....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home