Thursday, July 06, 2006

the one about ME & INCOMPLETE BUSINESS


aduhhh.. cadangnya nak mengemas & merenovate serba sedikit kamar luahan perasaan gue ini.. maklomlah kan... member2 gue yg len.. masing2 berlumba2 memastikan peralatan/hiasan umah complete.. bukannya takder bahan mentah.. sumer dah gue sediakan.. tp just xder masa.. ada 2 report nak kena buat.. dhlah lab masih lg kelam kabut.. dgn registration form utk uni tak dihanto lagi... printer kt opis sumer dah abis.. bila ntah CHE DET nak mereplacekannya... dahlah 1 jer printer yg masih function.. yg len sumer dh OKU..ooppss.. PKU.. nak save form pun tak boleh gak.. ntahnya ngan uni tuh pun online system... nasib2 sempat register online.. just tak dan lagi nak pi hantar manually ker GSO.. hmm... my time is nearly up.. today, de whole day ada RADIATION SAFETY AWARENESS... hmm.. interesting gak.. n very knowledgable dis thing.. yeler kitaorg kan CSI team.. kang tak pasal2 anak beranak.. cucu cicit.. seluruh generasi gue termutasi.. haaa.. ermm.. tetiba tringat citer X-MEN & hero2 yg ada superpowers nih.. hee... oklah... chio!! muaaxx...


5.08pm - yesss!! reports siap!! yahoo!!!! tunggu loe, kakibesar!!! akan gue buntangkan mata loe dgn idea2 bernas dr gue!!! haaaaa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home