Thursday, June 29, 2006

the one about MUZIK@RIA ~ NIKKI, ZA8 & ZILA AF4



hmm.. since i x managed to grab Zila's picture, directly after her Imbasan, so me n mama blog decided to have a run to MUZIK@RIA.. n just my luck... dat nite, Hani's guests were sapa lagi.. if not de CARAMU duo.. NIKKI & ZA8!! owhhh... since AF2.. mmg tak pernah lg berdepan with DE ORANGE MAN.. ermm.. tipulah plak.. adalah.. masa marhaban@astro n also dis one time masa kitaorg pi mkn kt Naili's ampang.. owhh.. cannot imaginelah my feeling dat time.. tho dh dpn2 still x have de gut to approach him.. hmm.. perasaan malu/segan spt gadis melayu terakhir masih lagi menyelubungi gue.. tak caya?? tanya APAM.. hanya dier jer yg paham diri gue.. loe mmg teman sejati, apam.. hee.. i lap u!! hee.. it was quite late masa sampai kt astreww.. mana taknya.. dlm masa cedera, 5 minit terakhir... ada eksiden plak kt dpn traffic light.. hmmm.. malang tak berbau.. mr. presidente dh dok koling2 dh.. gue dhlah gabra time tuh.. sbb nyaris2 gue terlibat sama.. kapla lutut mmg bergetaq!!.. tp kugagahi gak semangat juang.. tgh dok sebel tinga dibebel mr.presidente n jugak excited nak menyenep gambo ngan DAK DOYAN.. hee.. kitaorg pun sampai kt STUDIO 2.. yup sama studio ngan AC Disini.. dlm dok sengih2 tuh.. nampaklah si syikin tgh menjadi penyambut tetamu.. ooppss.. pastu mama blog pun bersalamlah ngan diorg.. owhh.. ada org len gak ngan si syikin.. so, gue apalagik.. terus membontoti mama blog.. baru jer nak hulur salam.. sekali dongak....ooopssss... seorg lelaki.... dan..... toinggggggg!!!! ZAHID!!!!! mmg gabra giler time tuh.. "ehh.. tak jadi salam lah..." ingatkan cakap dlm hati.. ghupa2nya terkuat sora gue...malu!!!! ZAHID pun jadi cam serba salah.. haa.. last2.. buat cukup syarat jerlah... hee.. kang kata gue sombong plak.. muhahaha... since dh tau, yg kompom warung hani akan dipenuhi ngan AWIE@15.. & ZA8FC.. so selamatlah gue.. takder lah muka nih menginteprem kt tibi korang.. hee.. but mmg seat gue kelassss gittew.. sbb boleh menatap muka za8 directly!! haa.. sini branilah gue ckp camtuh.. bila dh berdepan.. hanya sekuntum senyuman yg mampu gue berikan.. muahahahaha.. so, de show starts ngan WAAAAAAAAACHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!.. dis is de 2nd time, i met hani secara 'hidup'.. hee.. de 1st time masa diorg ruffedge buat..ermm.. cm showlah.. kt damansara perdana.. if only de show with de style continues.. nyanyi2.. sambil bersila di lantai.. dayang.. hazami.. tam spider.. innuendo.. syarifah apa tah yg berlakon dlm spanar jaya dulu.. n a few other artists pun hadir.. free lagi tuh.. ehh.. melalut plak.. ok.. back to wachaaa.. bila ada NIKKI @ ZA8.. tentunya nak merasmikan secara ekslusif vid clip CARAMU meka.. tp mmg de BOMB lah, wa cakap loe.. ala2 JLO nyer clip.. international version, i would say.. takderlah cam yg salu kita nengok tuh.. cam vid clip koke jer.. walhal.. pengarah nyer org2 berjaya dlm industri filem gak.. even apek buat utk KHAFI pun best.. hmm.. ntahlah.. takleh nak komen sgt.. kang disuruhnyer gue buat sendiri.. muhaaaa.. nahas gue.. heee.. tp dlm ke-best-an vid clip itu.. satu jer gue tak puas hati.. sbb za8 tak nari banyak n sama ngn nikki.. sbb gue rasa mmg lg melatop kalau za8 can nari sama esp masa part muzik ala dendang tuh.. nantilah.. gue bikin gue sendiri punya.. heee.. dh brapa kali iklan.. baca surat peminat.. muncullah Zila.. comel lah zila nih... muak ala2 haliza misbun gitu.. muka melayu asli.. n plg gue suka, lesung pipit kt kiri kanan mulut.. sesapa ada lesung pipit camtuh mmg lawo.. nasib gue pompuan.. kalau laki.. maunya jeles tahap gaban zek potong dua si mamat salu kata dier ensem dlm kamera sesapa ngan gue.. haaa.. muhahaha.. oopss.. takleh ckp lebih.. kang.... hee... zila nih dr pengamatan gue, mmg pendiam/penyegan sikit orgnya.. esp kalau baru jumpa.. ataupun kena berdepan ngn org.. tp bila dh kenal ngan dier.. n vice versa.. kompom boleh jadi member kamceng... hmm.. gue pun camtuh gak, so no worries Zila.. dlm nih jer korg (yg x kenal gue) akan rasa gue nih cam powerpuff girls.. tp bila dh jumpa.. hmm.. mmg cam anak2 dara zmn dolu2.. yg dok kt dapur n ngondap jer bila org dtg minang... muhahahahaa.. zila pastu nyanyi lagu dangdut dier yg masa kt prelude dulu.. woowooo.. mmg gelek gerudi.. haaa.. yg tak tahannya, za8 pun sama naik ngn awie@15.. siap ala m daud kilau tuh.. haha... memek muka tak yah ckp.. gue mmg takleh nak nengok muka za8 time tuh.. gatal!! haa.. menghayati watak lah katakan.. hee.. pastu.. bla..bla.. panggilan pulau... bla...bla.. ermm.. i dont knowlah.. kalau setiap kali bebudak AF masuk warung, soklan peberet..."apakah perancangan anda slps nih?.... camner perasaan bila kluar AF??".. haiyooookkk... takder soklan lain ker.. balik2 tuh.. dh 4 tahun berturut2 dok tanya benda yg sama... de show ended with CARAMU.... ermm.. meka nyanyi live ker, aa?? n upacara seterusnya.......................................... tak yah lah ckp.. kome sumer mesti dh tau.. muhaaaaaahaaa..... chio!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home