Saturday, July 15, 2006

the one about AC Disini12 ~ Camelia


Tidur malamku tak lena
Asyik teringat padanya
Bilakah mentari memancarkan cahaya
Hanyalah dirinya bermain diingatan
Oh... Tuhan ku rindu padanya....




muhahahak.. 1st time gi AC Disini very de ayu, vouge de vassssss.. baru balik kerja sebenarnya.. temankan CIK APAM kt opis.. owhhh.. APAM.. jgn luper blanja-in gue erk!! kalau nak balik umah, mandi.. tukau baju.. kompom tak sempat... hmm.. takperlah.. bukan salu camnih.. lagipun hari jumaat kan.. tp.. gue just takut.. kang gue digolongkan dgn maskot AC kang... muhahahahak.. sapa ittew maskot??? muhahaha... tanyalah blogger glams.. yeo ngan yannie pun dh lama menunggu di ruang legar ASTREWWW.. arinih tuan presidente lambatlah pulak.. ermm.. tulah.. salu kutuk gue lambat.. kang skang nih dh terbalik.. muhahahak.. ingat, the world is circle.. bak kata ROZA, member jiwangku zaman sekolah.. muahahak.. spt biasa.. gue ama blogger glams dok blakang2 jer.. takder lah cam MR EXCLUSIVE tuh kan.. masuk2 jer, sekali dpt tpt blakang sekali, terus lari ke depan.. seat baris ke2 dr stage.. so, kira2 boleh jual lagilah muka ekslusif dier tuh..muahahahak.. ampunin gue...
Owhh.. nampaknya CMP dah aktif kembali... yeler.. dh brapa minggu dh cam takder berita.. sedangkan banyak giler benda terjadi dlm masa yg serentak, sejak 2 menjak nih.. kes kali ini... apa lagi perihal putus tunang MAWI ngan Diana Kulai lah.. bersama supporting actress.. jasmin hamid.. muhahahak.. lawak banget.. mek buat kt KL TOWER.. g umah MR EXCLUSIVE pasal benda nih.. hee... jgn lupa baca sekali komen umum ttg kes nih sekali kt umah tuh.. hee.. komen gue: ermm.. no komen.. sbb tak tunang lagi.. tak glamer lagi.. tak kaya lagi.. tak jadi model lagi & tak sewaktu dgnnya.. kang tetiba komen lebih2.. jadi balik ke gue... Nau'zubillah....
Cabaran AC??? owwwhhh.. i like!!!!! suka banget!!! jelesnyer ngan depa2 yg ambik bahagian ittew!! cabar buat apa?? alaa... pindahkan katak2 comey ke dlm bekas len.. owhh.. katak2 yg comey!! kalau korg ada baca posting gue yg tak ingat bila.. ada jelaskan ngapa gue gila baget ama kermit!! owhhh.. tetiba tringat zaman sekolah2 dolu.. muhahahak.. kerja gue, mendajal para lelaki yg kononnya macho, encem & gangster.. tp takut katak ngan ulor!! muhahahahak..
Pastu keratan akhbar pasal keta mewah ngan kastam.. no komen either.. sbb kalau ada org nak jual keta mewah ngan gue ngan harga yg murah.. adooooohhhhh.. semestinya gue mau sih!!!
artis jemputan minggu nih, Camelia.. antara wanita yg tercantik di mesia.. ermm.. tp tak taulah kan.. mata gue rabun ker apa.. tp bg gue.. takderlah dier nih real live TERLALU CANTIK ker aper.. biasa jer kot.. ntahlah.. gue bukan jeles.. aaa.. takder maknanya jeles ngan kecantikan pompuan len.. len lah laki.. takdernya laki nak nganku laki len encem.. ekk.. sentimen kejantinaan plak.. tp betul lah.. muhahahak... to me, sbb dier nih fashionable n photogenic n maybe yeler of coz juru make-up nyer best.. tidak dilupakan alatan make-upnya mestilah mmg branded ka .. tuh yg kita salu nengok dlm tv or magazine, MIMI nih kacak gilak.. in her segment, she promoted her new album, MystiCam.. pastu she sang a bit.. mak aiihhh.. tu jer ker lirik lagu tuh?.. owhhowhhh.. semestinya gue nak menkhabarkan yg blogger glams ada gak terpampang mukanya seluruh kaca tv sebanyak 3 kali.. muhahahak.. owwhh.. kalau korg ada di saat ittew.. muhahahak.. kelakau giler si minah nih, bila ternampak muka mirip dier kt dpn mata.. muahhahahak.. cam org kena histeria ada gak.. ampunin gue sekali lagi!!! muhahahak.. she was intervied masa kt Bora Ombaklah.. tuh yg cam bersinar jer.. serba oren lah katak.. haaa... dahlah kitaorg baru sampai kan.. terus krew Ac nih dtg, n serbu her.. maklomlah blogger glams kan.. mestilah auranya kuat.. muhahahahak.. owhhh.. k CUTE, tuh kt atas tuh lagu MIMI yg patut k CUTE nyanyikan... ermm.. kalau masa tuh tringat lagu tuh, kompom agik vogue de vass ur sesi.. heee... owhh lupa plak, tetamu misteri MIMI adalah... tak lain tak bukan.. her co-host dlm CASA IMPIAN.. lawak gak ERIC nih.. tringat yajid.. my long-lost bestfren.. end of de show... need i explain?? hee....
p/s: happy burfday to MISS APAM.... how old, aaa, u aaa??? tak ingat aaa.. u born in de zoo rite... muhahahak.. owhh.. n also to CHE DET.. Apam n Det nih pasangan kembar kitaorg kat opis.. muhahahak.. korang tak nak open table ker??? heee.. neways.. moga korang panjang umor, dimurahkan rezeki yg berlipat ganda (jgn lupa blanja gue).. CEPAT DIPERTEMUKAN JODOH, sihat tubuh badan n paling penting menjadi umat yg soleh/solehah.. AMIN!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home